Elvada Zamanı Şimdi; Askere Gidiyorum Dostlar

Güncel
1 Mayıs 2016
2.270 OKUNMA
20 YORUM
Facebook
Twitter
Google +

Malum vatan borcu, memleket meselesi, yurttaş olma gereği ve yurttaşlık bilinci.. Yani başlıkta yazıldığı üzere; askere gidiyorum dostlar.

Çok uzun tutup vaktinizi boş sözlerimle almak istemiyorum fakat tek tek görüşme imkanım olmadığı için buradan yazmak istedim.

Yaklaşık 1 ay kadar Ankara Mamak’ta MEBS Okulu ve Eğitim Merkezi Komutanlığında olacağım. Oradan da Kıbrıs Gazimağusa’da 28. Mekanize Piyade Tümeninde 4,5 aylık bir askerlik beni bekliyor olacak. Siteye bir de sayaç koydum, ne zaman geleceğimi de oradan görebilirsiniz :)

Nasıl bir yere gidip ne koşullarla karşılaşacağımı henüz bende hiç bilmiyorum. Eğer imkan olursa ne durumda olduğumu, neler yaşadığımı ve nelerle karşılaştığımı yine buradan paylaşırım inşallah.

Sağ salim dönersek yazacak, paylaşacak sanırım çokça şey birikmiş olacak. Söylediklerine göre düşünmek için bolca vakit oluyormuş, özellikle de gece nöbetlerinde. Bu yüzden küçük bir ajanda yanıma almayı ihmal etmiyorum :)

Şu anda evimde geçirdiğim son gecem. Elvedaları da oldum olası sevmiyorum :)

Hiç tanımadığım, buradan sadece blogu anonim olarak takip eden; zaman zaman anonim olarak halimi hatırımı soranları da özleyeceğim. Maillere ve mesajlara yine fırsatım olur olmaz dönüş yapacağım.
Hatalarım olmuştur dostlar, bilirim ve af beklerim.
Beni dualarında unutmayacağını bildiğim dostlarım olduğunu bilerek askere gidiyorum. En güzeli de bu sanırım.
Sağlıcakla.

Facebook
Twitter
Google +
YORUMLAR

  1. 6 yıldır sürekli takip ettiğim nadir insanlardansın hocam, inşallah sağ salim gidip görevini yapıp gelirsin. Allah’a Emanet Hayırlı Tezkereler

  2. hayırlı teskereler şimdiden, tasarımı güzel , yazıları güzel insan

  3. Hayırlı tezkereler olsun abi..

  4. Şimdiden hayırlı tezkereler dilerim abi. Allah’a emanet :) Bizim temayı işi askıda kaldı :D

  5. Hayırlı teskereler Allah’a emanet ol

  6. Sağ salim gidip görevini yapıp gelirsin.
    Allah’a Emanet Hayırlı Tezkereler

  7. Hayırlı tezkereler kardeşim. Allah a emanet ol.
    Evet düşünmek ve tefekkür etmek için çok vaktin olacak.

  8. Sağ salim dönmen dileğiyle kardeşim.

  9. Önceikle hayırlı tezkereler. Ben 361KD olarak aynı yerde acemiliğimi yaptım ve Aynı Tümene bağlı bir bölükte usta birliğimi tamamladım. Keşke önce görseydim bilgi verirdim. Kıbrıs biraz sıkıntılı yer ama nasılsa sen bunu döndüğünde okuyacaksın. Sıkıntı dediysem fazla nöbet, eğitim ve spor vardır.
    Hayırlı tezkereler…

  10. 333KD olarak yaptım, o zaman kendi kendime demiştim bu askerlik bitmez diye, bir anda bitiyor sıkıntı yapmayın..

  11. Sana zamanında WMARACI’dan tanıtım yazısı vermiştim bloğunun ilk dönemleri duygulandım. İyi yolculuklar dostum..

  12. Askerlik erkeğin milatlarından biridir. Eminim ki önemli bir tecrübe ile geri dönmüş olacaksınız. Rahat bir askerlik geçirmeniz dileğiyle…

  13. berkay

    Vay be uzun zamandır int yoktu yeni görüyorum dönünce bakarsın abi hayırlı tezkereler inşallah dualarimiz sen ve senin gibi nicesiyle

  14. Kardeşim, inşallah sağ salim gidip görevini yapıp gelirsin. Allah’a Emanet Hayırlı Tezkereler

  15. Allah tüm askerlerimizden razı olsun, hayırlı tezkereler dilerim.

Yorum yaparak bu yazıdaki tartışmaya katılın

E-posta hesabınız yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*
*